16:54 Unknown 0 Comments

NA POCZĄTEK 

Jest to pierwszy post na TYM blogu, więc może krótko o sobie, o tym dlaczego założyłam bloga i po co.
Mam na imię Weronika i chodzę do II klasy gimnazjum.
Jest to mój drugi blog, tamtego bardzo zaniedbałam -nie przywiązywałam specjalnie wagi do niego i nie wiedziałam do końca o czym mam pisać. Natomiast teraz: czytając masę blogów stwierdziłam, że to może być fajna przygoda i może warto byłoby spróbować.
Nie ukrywam jednak, że chciałabym, żeby podobał, był czytany i odwiedzany...Sama będę musiała o to zadbać i pewnie włożyć w to dużo pracy, ale myślę, że jak się czegoś bardzo chcę, to się udaje.
Pozostała jeszcze jedna rzecz do wyjaśnienia: po co założyłam bloga?
Myślę, że przede wszystkim po to, żeby spróbować czegoś nowego, podzielić się swoimi opiniami i pisać o rzeczach które lubię robić, które sprawiają mi przyjemność.
W dużej mierze będzie to też moda, styl jak i fotografia, trochę sportu i zdrowego odżywiania.
Myślę, że z czasem zyskam jakiś czytelników, co na pewno będzie większą motywacją do pisania nowych i ciekawszych notek.

Więcej o mnie dowiecie się tutaj.




0 komentarze:

Każdy komentarz mnie motywuję!
A za każdą obserwację się odwdzięczam ;)