Come back

18:20 Unknown 1 Comments

Nie wiem ile jeszcze będzie takich postów oznajmiających, że w końcu biorę się do roboty i zaczynam tego bloga prowadzić solidnie.
Już tyle razy obiecałam...
I jest nadzieja, że tym razem słowa dotrzymam. A dzięki czemu? Dzięki temu, że w końcu mam aparat! W końcu, bo oczekuje na niego już od pierwszego posta tutaj, no i wreszcie!
Dzięki temu, że uwielbiam robić zdjęcia i mam na nie naprawdę masę pomysłów (niestety nie wszystkie na razie da się zrealizować) to czas na come back!
Myślę, że dobrze to przemyślałam i mimo, że blogów i blogerów w Polsce jest już masa to warto jednak spróbować, nie dla jakiegokolwiek zysku, po prostu dla przyjemności, dla przyjemności pisania, fotografowanie. Czy będzie to czytać 3 osoby czy 20 to na razie nie ma większego znaczenia.
Jak na razie będą to krótkie notki i kilka zdjęć. Tak to mniej więcej będzie wyglądać. Potem jednak chciałabym to zmienić i ograniczyć pisanie dla samych zdjęć (opcjonalnie opisu niektórych fotografii).
A jak często? Może jednak nie będę nic obiecywać. Na początku myślę, że będą posty dosyć często ze względu na pomysły i chęć przyzwyczajenia.
Powodem, który na pewno mi pomoże będzie fakt, że rozpoczynają się za niedługo wakacje, czyli więcej czasu!
Teraz zabieram się za zdjęcia do jutrzejszego posta.
Uściski!

 

1 komentarz:

  1. no ja czasem tez muszę się zmotywować:) bardzo fajnie zrobiony blog. pozdrawiam:)

    villemomoda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz mnie motywuję!
A za każdą obserwację się odwdzięczam ;)