Autumn

19:51 Unknown 14 Comments

Hej, hej!
Jest to pierwszy post na tym blogu z moim tzn. outfitem. Nie wiem czy będzie ich więcej, bo jak pewnie da się zauważyć nie jestem dobrą modelką. miny na zdjęciach mam poważne i nie mam pojęcia czemu, bo wcale nie byłam smutna. Może dlatego, że trochę się obawiałam tego czy będą takie jak bym chciała i czy mój fotograf (brat) sprosta moim oczekiwaniom. Nie jest chyba najgorzej, aczkolwiek zdjęcia nie do końca mi się podobają. Mam nadzieję, że jeśli zdecyduje się na kolejne lookbooki to będą lepsze. Moim celem w tych zdjęciach było głównie pokazanie płaszcza, który bardzo mi się podoba i naprawdę jest warty swojej ceny. Mimo, że jest lekki i sprawia wrażenie cienkiego jest naprawdę ciepły. Zakładam go nawet do spodni z dziurami, boyfiendów czy sportowych butów. Od momentu kiedy zobaczyłam streetowe stylizacje z fashion week'ów płaszcz był pierwszy na liście do wyszukania.












/Spodnie - Levi's/
/Buty - Anaki (Zalando)/
/Płaszcz - Zara/
/Szalik - butik w Krakowie (nie pamiętam nazwy)/
/Koszula - h&m/

14 komentarzy:

  1. Płaszcz wygląda cudownie, śliczny kolor :) miłego wieczoru :)

    http://londonkidx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdjęcia są w porządku, a praktyka czyni mistrzem! :)
    Fajny płaszcz!
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczny kolor płaszcza! :*

    murawskasara.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. I oby więcej, uwielbiam ten płaszcz, nie raz go już widziałam w zarze :D
    http://joanna-szwed.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Poszukuję właśnie podobnego płaszcza, piękne zdjęcia! :)
    ania-ania3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie jest tak źle, ale jak poćwiczysz na pewno zdjęcia będą lepsze :)

    madamblanche.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowna stylizacja!
    Zapraszam do nas
    jeżeli ci się spodoba nasz blog-zaobserwuj(chętnie się odwdzięczymy)
    fashion--twins.blogspot.com

    Pozdrawiam kochana <3

    OdpowiedzUsuń
  8. super sytlizacja jesienna! bardzo lubie takie płaszczyki i błękitny kolor !!

    moze wspólna obserwacja? daj znac :D
    pozdrawiam goroaco

    OdpowiedzUsuń
  9. Boże uwielbiam płaszcze z zary <3 fajna stylizacja ;)

    pozdrawiam i zapraszam do mnie w wolnej chwili :3
    http://glamour-and-more.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz mnie motywuję!
A za każdą obserwację się odwdzięczam ;)