MILAN (+PARIS) FASHION WEEK 2015 STREET STYLE

22:55 Unknown 2 Comments


Jest to pierwszy taki post u mnie na blogu i jestem świadoma, że nie każdemu może przypaść do gustu. 
Ja osobiście lubię oglądać różne street look'i , dlatego mogą się tu często pojawiać. Mało jest ich na polskich blogach i tak, lekko się wzorowałam tym pomysłem na innych, znanych, polskich blogerkach, jednak o to właśnie chodzi- o wzajemne inspirowanie się.
Sporo czasu mnie tutaj nie było, głównie przez szkołę. Cóż... ten rok będzie ciężki, ale dam radę! 
Znowu wracam z dużą ilością pomysłów. 
A jak Wam się podobają stylizacje? Mi baaardzo!  
Ps. strasznie Was przepraszam za taką jakość, zmienię ją od razu jak będę mieć chwilę czasu, a teraz jedynie mogę poradzić żeby  je oglądać na stronie głównej bloga, nie w linku do posta.
Do zobaczenia w następnym poście! xx



 (źródło: http://www.harpersbazaar.com/ )

2 komentarze:

  1. Uwielbiam FW, szkoda że bardzo zła jakość zdjęć :(

    http://daydreamingpl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie popatrzeć na takie outfity, prezentują się świetnie, ale sama większości bym nie założyła, jednak to nie mój styl :)
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz mnie motywuję!
A za każdą obserwację się odwdzięczam ;)