18:30 Unknown 18 Comments

Wolny czas

Na początek chciałabym życzyć wszystkim Szczęśliwego Nowego Roku, by ten rok był lepszy niż poprzedni, a może i nawet lepszy niż wszystkie dotychczas.
Dzisiejszy post jednak o czymś innym, a mianowicie o moim spędzaniu wolnego czasu. 
Mamy zimę, krótkie dni (chociaż teraz już powoli się wydłużają) i nie do końca zadowalającą pogodę, bynajmniej dzisiaj u mnie za oknem szaro, temperatura na +, co powoduje topnienie śniegu... 
Święta już za nami, Nowy Rok się właśnie rozpoczął, a jutro nie musimy rano wstawać do szkoły, wolne! 
A co ja robię, gdy nie muszę iść do szkoły, a w domu posprzątane?
Przede wszystkim śpię. To jest to co lubię i potrafię robić nawet po 12 godzin :)
Oprócz tego robię zdjęcia, zdjęcia tego co robię w danej chwili, zdjęcia jedzenia, krajobrazów, przedmiotów martwych itd.Często też czytam książki albo magazyny modowe (Bazaar, Vogue czy Elle).Przeglądam strony internetowe/aplikacje/portale społecznościowe (ask, instagram, snapchat, facebook, blog, poczta, vinted).  No i oczywiście w między czasie, wykonując te czynności jem. :D
To m.in są moje sposoby na nudę. Mało kreatywne, ale moje ulubione.







Zapraszam
Instagram: weronikaa00 - link tutaj
Snapchat: werka709














18 komentarzy:

  1. Ja też jak się nudzę przeglądam strony internetowe :)
    Szczęśliwego Nowego Roku !
    Pozdrawiam,
    paulinalelo13.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Obserwacja za obserwacje ?

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne zdjątka :D
    A no i życzę Ci Szczęśliwego nowego roku, realizacji planów i wszystkiego dobrego! <3
    ✿dont-benormal.blogspot.com✿

    OdpowiedzUsuń
  4. Dodam cię zaraz na Snapie ❤

    Zolilollix.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Szczęśliwego 2015 :* :*

    addleine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zdjęcia! Ja również podobnymi sposobami walczę z nudą :)

    Pozdrawiam ❤,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja gdy się nudzę zaglądam na bloga :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja gdy jest tyle wolnego zawsze sie nudzę:) Ladne zdjecia.
    Pozdrawiam,
    http://pozytywne-by-zuza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Hah świetnie!
    Oczywiście obserwuje ;)
    http://definition-of-dreams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkiego dobrego w 2015 :)

    www.fotoinigi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Czas wolny spędzamy dokładnie tak samo jeśli jestem w domu.
    http://swiat-claudi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Super zdjęcia, świetne nogi!!
    Dodaję się do obserwatorów i mam nadzieję, że mój blog również przypadnie Ci do gustu i będziemy się obserwować :*
    _________________
    sanxra.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajny blog, dlatego nominowałam Cię do Liebster Blog Award!! Więcej informacji na moim blogu :D
    http://ms-charlotte-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładne zdjęcia :)
    http://dreamsoutxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz mnie motywuję!
A za każdą obserwację się odwdzięczam ;)