Park Vigelanda

20:08 Unknown 1 Comments

Hej!

Postanowiłam napisać osobny post, ponieważ zrobiłam dosyć sporo zdjęć i nie chciałam ich łączyć z pozostałymi.
W parku znajduje się 212 rzeźb wykonanych z brązu i granitu, przedstawiają ok. 600 postaci.
Park zrobił na mnie wrażenie, jest duży i zadbany. Norwegowie kulturalnie siedzą na trawie, rozmawiają czy grillują. Turyści natomiast spacerują i oglądają rzeźby. Czy komuś się je podobają to już indywidualna sprawa... Mi osobiście niekoniecznie, chociaż niektóre były naprawdę ładne i dokładnie wykonane. Jak zobaczycie niżej dodałam zdjęcia które nie pokazują niektórych części ciała ze względu na to, że mój blog nie ma ograniczeń wiekowych i komuś może się to nie podobać.
Mam nadzieję, że do następnego posta znajdę fotografa i będzie w nim więcej "mnie".
Enjoy!












1 komentarz:

Każdy komentarz mnie motywuję!
A za każdą obserwację się odwdzięczam ;)